En favorit i repris

Jag spenderade min lediga tisdag på bästa sätt, nämligen på stan med underbaraste Anna Norell (min "extra mamma" som jag kallar henne). Det är som sagt min mammas bästa kompis, det är jättebra att jag har henne när min egen mamma inte är jätte kul att shoppa med alla gånger. Hon har inte riktigt tålamod att gå runt och titta och prova, det ska gå så snabbt. Vi började iaf med en frukost ute, sen va det shopping. Jag hittade inte jätte mycket vilket va lika bra. Men ett par byxor och en tröja blev det (bild kommer). Sen hittade jag även ett par skor men som tyvärr va slut i min storlek men Anna jobbar på johanssons skor så hon fixar det. Vi hade en jättemysig dag tillsammans, vilket vi alltid har när vi umgås. Och snart är det dags att boka in julbakning!! Längtar!!!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0