X-Factor

Här kommer mina åsikter om X-Factor. Alla är sjukt duktiga som är med men man har ju alltid sina favoriter. Men idag förstår jag inte hur Oskar kunde åka ut?!?! Jag vet inte om jag tror Andreas verkligen ville ha kvar Alexander det känns för mig som att han gjorde ett taktiskt val och ville nog göra lite samma grej mot Ison som han gjorde mot Andreas förra gången då han röstade hem Manda. Och det känns väldigt löjligt. Nu ville jag att varken Alex eller Oskar skulle åka ut....
 
Nu till Deltagarna
 
Malcolm: Så jävla grym, han är BOSS!! Att skriva nya texter varje vecka och bjuda på en sån jäkla show varje gång. Jag diggar han skarpt fast än jag inte lyssnar på sån musik.
 
AWA: Tävlingens solstråle! Vilken stjärna. Hon har sån utstrålning så det är sjukt. Och hon gör så proffsiga framträdanden fast än hon är så ung!! Så himmla söt också! Kan ha chans att vinna!
 
Isak: Älskar hans unika röst!! Så charmig. Men han har ´mycket kvar att jobba på scenspråket, men han är ju så ung!!!
 
Manda: Jag vet inte riktigt vad jag tycker... I början gillade jag henne jättemycket. Hon är fortfarande väldigt cool men jag tycker inte riktigt hon har hittat sin stil. Och jag har lite svårt för hennes röst i vissa lägen.
 
Alexander: Älskar han röst!!! Den är så skön, skulle verkligen köpa en skiva med hans röst. Han har däremot mycket att jobba på med scenspråket och artisteriet.
 
Hey Mary: Det var dags för dom att åka ut. Har inte fastnat för dom alls
 
Benny: Har en väldigt bra röst men inget jag går igång på, lite för ung tror jag. Men för mammor och pappor är det säkert grymt bra.
 
JEM: Vinnarna!!! Dom levererar vecka efter vecka, visst dom gör samma typ av låtar men vrf gå ifrån nått som funkar?? Men det skulle vara kul att höra dom i en lugnare låt. Jag tror att dom definitvt kan slå utomlands.
 
Oskar: Som sagt inte rätt att han åkte ut idag!!! Han hade också chans att vinna tycker jag. Han va och är början på nått riktigt bra, tror jag!! Han har alla förutsättningar iaf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0