One Direction

Då va det fredag igen. Sjukt hur fort veckorna går, snart är det jul!!! Jag har haft fullt upp med jobb denna veckan min enda lediga dag va i Tisdags så har inte haft tid för så mycket annat. Ikväll myser jag framför tv:n med hämtmat för mig själv, då familjen är iväg på annat. Snart börjar X-Factor och som alla nog vet är One Direction där. Dom kan ju inte slå förra veckans gäst (enligt mig) men är snäppet därefter. Jag är ju inget större fan direkt men jag tycker dom är sjukt bra och dom är ju supercharmiga. Dom har humor och verkar ha väldigt kul tillsammans och deras energi smittar av sig. Min favorit är definitivt Zayn men Harry är också ganska söt.
 
Jag hade inte haft något emot att vara med i de här videorna
 
 
 
 
 
 
 
Måla av nästa gång???
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0