Min Dag

 
Idag har Erica tagit sig en sovmorgon, frukost i sängen framför ett avsnitt av pretty little liars. När hon va mätt så gick hon upp och planterade lite, sen va hon duktig och gick och tränade på gymmet, med hög musik i lurarna och bara körde, skönt att svettas lite. Sen va det hem och duscha, äta och sen iväg igen, till Frölunda Torg för att shoppa, dels till sig själv och några julklappar. Julklappar är jättekul att handla när man vet vad man ska handla och hittar det, men när man inte vet och inte hittar nått är det pest och pina. Idag gick det ganska bra för henne ändå.
 
Ja, det gjorde det, det kan man väl säga... Hej på er! Jag blev klar med 3 julklappar iaf, men hittade väldigt bra saker till mig själv. Bland annat en väska och ett par jeans. Nu sitter jag här med en träningsvärk som smyger fram känner jag, ska nog bege mig mot sängen... god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0