Fredag

Dagen började med möte på jobbet vid 8 därefter drog jag till gymmet och svettades och sen blev det en tur till La Fleuriste för att prata lite och kolla på allt fint, fikade förstås också!!
 
På kvällen åkte jag till min underbar barndomskompis Emelie för att ha typiskt tjejmys. Vi hinner inte träffas så mycket som vi egentligen vill men när vi väl ses så blir det desto bättre och man har en del att prata om. Vi drack vin, åt onyttigt gott, myskläder och filt i soffan, tittade på film, kollade gammal film från resan till Thailand vi gjorde för några år sedan med våra familjer. En väldigt mysig fredagkväll helt enkelt som slutade med att vi dekade framför Sunes jul klipp på youtube....hahah! Jag knäppte inga kort för hade inte mobilen framme, sorry!
 
La Fleurist besök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0