Detta tittar jag på

Tänkte att ni kanske ville veta vad jag följer för tv program
 
Är en svtplay serie, nya avsnitt varje tisdag. Den är kanske för lite yngre och den är rätt B men lite småmysig att titta på när man inte har nått att göra.
Älskar att både baka och äta sötsaker, speciellt bakverk med choklad!!
 
Musikälskare som jag är så kollar jag ju självklart på X-factor
Mycket bra musikprogram. Första säsongen va grym!! Sen har dom inte riktigt lyckats med de rätta artisterna tycker jag. Första året va alla bra. Denna säsongen är favoriterna Magnus Uggla och Darin.
 
Vem älskar inte Solsidan??
 
Grymma och roliga David klart jag kollar på honom.
 
Älskar svenska kriminalserier och filmer. Wallander och Beck är stora favoriter hos mig.
 
Härliga och underbara Carina. Berg flyttar in är ett riktigt mysigt progrm.
 
En av götebrogs stoltheter, Lasse Kroner. Ytterligare ett härligt musikprogram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0