Molly Sandén

Idag har jag och en kompis varit på allum och sett Molly Sandén sjunga och sen signerade hon sitt nya album. Och vet ni vad? Jag körde bil dit, första gången jag kör helt själv till partille. Kan ju säga att med mitt lokalsinne och okunnande i vart vägarna leder så var jag glad att jag tillslut kom fram till Allum, som är ganska lätt att hitta till om man inte kör fel då, som jag gjorde. Så jag virrade runt en bra stund innan jag kom fram, men fram kom jag och det var ju faktiskt det viktigaste. Nu vet jag hur jag ska köra nästa gång och jag fått lite mer koll på vart vägarna leder, så jag är ändå nöjd. Det gick bättre på hemvägen. Det var helt fantastiskt att stå så nära henne och höra henne sjunga. Grym röst och hennes nya album är riktigt bra. Fick pratat med henne också, superhärlig tjej som utstrålar sån glädje. Kul att hon kommer till Rix FM festival i göteborg i sommar också.

Tog ju självklart med en teckning som hon fick signera


Vet inte vad jag fick till för min på denna bild... haha


Vet ni vem som mer va där? Magnus Hedman. Han stog och signerade sin nya bok, kan ju inte säga att han hade mycket att göra... stackarn. Men jag och Malin gick fram och frågade om vi kunde få varsin autograf till våra fotbollstokiga pappor, så det fick vi. Sen stog Michel från idol i publiken (ni vet "moves like Jagger" Michel). Mysig dag, helt enkelt


Vet att jag lagt upp denna nyss, men den är så bra och idag hörde vi den live!! Kn säga att det ryckte i kroppen, ville dansa till detta, men det kändes inte så passande just där... haha

Denna sjöng hon också, så fin. Och why am I crying såklart!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bilderna blev ju riktigt Bra:)

Tack för en härlig dag! Hade jätte kul!

Tack Molly med;)

2012-05-28 @ 17:24:19
Postat av: Erica

Ja, du blev jättesöt och glad ;) och Molly blir ju alltid bra. Tack själv Malin, jag hade också kul, tror inte jag kan ha tråkigt i ditt sällskap.

2012-05-28 @ 18:31:21
URL: http://detskavagottoleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0