Blommigt på balkongen

Så härligt att värmen har kommit, allt blir så mycket lättare och man känner sig gladare. Så i helgen åkte jag och mamma och handlade blommor till balkongen, alltid lika kul, tycker jag. Mamma är inte så intresserad, hon vill bara få det gjort och så snabbt som möjligt. Jag vill ju gå rut och kolla på allt fint, även om jag inte hade tänkt att köpa det jag tittar på. Men det gick ganska bra ändå, fick med mig det jag ville ha. Det blev lila, rosa, vitt tema.





Dahlia                                       Perlagon                                      Surfina


Fushia/bloddroppe                        Verbena

Fjärilslavendel och taklök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0