Är det så det känns att gå in i väggen?

Vet ni vad jag gjorde på jobbet idag? Jo jag gick rakt in i en av glasdörrarna till våran blomsterkyl på jobbet. Har varit mycket nära flera gånger tidigare men har alltid hunnit reagera innan det smäller, men inte idag, idag sa det bara pang, rätt in i glaset gick jag. Kan säga att det kommer som en chock när man tror att dörren är öppen och det bara tar tvärstopp. Det gjorde så xdfcgvhjbklghjjkl ont, trodde jag skulle tuppa av. Näsan fick ju hela smällen, trodde först den skulle vara bruten men som tur va så satt den på plats, rak och fin. Fick ett litet jack på näsan som det blödde ifrån, konstigt nog så rann det inget från näsan (kanske lite mycket detaljer där...haha). Jag fick hjälp av mina fina arbetskamrater med is och papper. Jag blev ganska yr så jag va rädd för att jag hade fått en lättare hjärnskakning, men tror inte det. Jag fick sitta och vila i ca 2 tim innan jag kunde återgå till jobbet. Så nu sitter jag här med en svullen och öm näsa (men det kunde varit värre). Hoppas på att den inte är blå när jag vaknar imon. 

Den där Varningsskylten satt inte där innan detta hände. Den hängde Sandro (kollega) upp för att vara lite rolig. Kommer nog få höra det här framöver på jobbet.


                                                                                       Den ser ju helt sjuk ut... hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0