Brudbukett, Tärnbukett och Coursage

Idag har jag gjort brudarbeten, så kul men va trött jag va, helt yr i skallen, men det gick sagta men säkert. (När blir jag frisk?!?!). En sak som tyder på att inte allt är som det ska med Erica är att hon glömde kameran hemma. Förstår inte mig själv, jag har liksom tänkt hela veckan på att jag ska göra en brudbukett och har inte en endaste liten tanke på kameran, typ en av de första sakerna jag tänker på att ha med annars. Detta kom jag på när jag kom till jobbet, men det hjälpte ju inte så mycket, kameran låg hemma på skrivbordet, urladdad dessutom. Så det fick bli mobilkameran så fick jag låna kamera på jobbet men vet inte när jag får dom bilderna.











Tärnbukett                                                             Närbild, brudbukett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0