Värdig vinnare

Det blev som väntat Loreen som vann!!! Jag tror och hoppas att hon vinner hela skiten. Hennes låt och nummer är så otroligt bra!! Men jag lider lite med Danny, tvåa igen. Han gjorde verkligen allt han kunde, sången va bättre denna gången också. Alla mina favoriter kom i toppen iaf och gjorde väldigt bra ifrån sig, men en sak jag blev otroligt förvånad över är att Thorsten fick tredje bästa poäng av svenska folket, helt sjukt!! Eric var proffsig som vanligt, kul med ett dansnummer istället för sång, Grym Final helt enkelt!!!

Hur blev nu vinnarbuketten?!?! Jag tyckte den var helt okej. Maffig med härliga färger, men inget utöver det vanliga i formen, lite tråkigt med bara Gerbera kanske, men en bra vinnarbukett. Vad tycker ni?



Bilder lånade från Expressen http://www.expressen.se/noje/bildextra-allt-fran-melodifestivalen-2012/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0