Mellobuketter

Tänkte ge buketterna i melodifestivalen lite uppmärksamhet här på bloggen, tycker att det är på tiden. Hittade dock inte några bra bilder, vilket jag tycker är dåligt. Men ni kanske ser ändå. Jag tycker däremot att buketterna förra året var bättre än i år, de var annorlunda, fräcka och stora!!

Tänkte att jag skulle säga vilken jag tycka till om dom också


Ingen bra bild, den ser säkert bättre ut i verkligheten. Här ser den lite rörig ut men gillar att man har använt sig av melodifestivalfärgerna.


Jag undrar vilken butik här i Göteborg som gjorde dessa, någon som vet? Gillar storleken, den ser maffig ut men annars tycker jag inte att den är något speciellt.




Denna gillade jag, tror det är vinnaren. Den är annorlunda om man jämför med de andra. Man har gjort ett rosa hjärta och satt fast en pensel (vet dock inte varför just en pensel). Fina färger och den syns verkligen på denna stora scenen.




Denna kommer nog tvåa, enligt mig. Den är kanske lite mindre än de andra men de starka färgerna gör att den syns (till skillnad från göteborgsbuketten som är stor men ser ganska mörk ut i färgerna), kul med cirklarna




Ingen speciell bukett, den är inte ful men det är en vanlig rund tät bukett.

Om ni jämför årets buketter med några exempel från förra året, vilka är bäst?


Denna är så otroligt fräck tycker jag.






Det är synd att det inte finns några bättre bilder än dessa på denna häftiga bukett. Kom ihåg att det var som två vingar som hängde ner med vita blommor som följde formen, det är sånt man vill se som florist, nyskapande buketter som ger inspiration.


Spännandde att se hur årets vinnarbukett ser ut!! Undra om den kommer slå denna, återstår att se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0