Fredagsbuketter

Min fredag började med frukost i sängen framför tv:n. Sen åkte jag till min gamla skola (gymnasiet) för att titta på årets yrkesbevis, tyvärr var det inget att ha direkt. Våra var mycket bättre förra året. Men jag plockade lite ideér från de olika arbetena, som jag kanske kan ha användning för.
t.ex sättet hon har använt björkriset på i denna bukett

Jag stannade och fikade med min gamla lärare och sen gick jag vidare till La FLeuriste för att göra några buketter till helgen. Så kul att bara stå och producera och inte behöva tänka på något annat, som telefonen eller kunder.


Jag använde mig av det färgade riset till att göra ett rede att sticka blommorna i.



Sen blev det vanliga hederliga runda ranunkelbuketter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0