Final!!!

Hade inte haft något emot att vara på plats i globen idag asså. Vilken final detta kommer bli, tror detta är det bästa startfältet någonsin. Jag gillar nästan alla. Men tror det kommer stå mellan Loreen och Danny. Men jag hoppas även att Molly kommer på en bra placering, hon får gärna vinna också, sen hoppas jag på Ulrik och David Lindgren. Tycker dock synd om Danny om han skulle komma tvåa i år igen, i år har han ju verkligen gått in för att vinna, men Loreen är också riktigt bra, för mig är det vinnarlåten tor den har chansen att vinna ESC också. Men det jag ser fram emot mest är ju självklart öppningsnummret, även Helena Paparizou´s tolkning av popular. Kan inte fatta att det har gått ett helt år sedan man satt i soffan framför tv:n med telofonen i högsta hugg och tokröstade på Eric, röstade så många ggr att jag tappade räkningen. Blev så otroligt glad när det stod klart att han vunnit!!!

Blir så glad och ryser när jag ser det här klippet, han var så värd att vinna, eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0