Timbuktu på Liseberg

Vilken härlig kväll det va igår. Jag spenderade den med Daniela m.fl. på Liseberg och diggade till Timbuktu!!! Dagen spenderade jag hos Lina, som hjälpte mig att färga mitt hår. Det blev en mörkare brun än förra gången med mer rött i. Blev väldigt nöjd med resultatet (bild kommer i ett senare inlägg). Jag var rätt trött när jag kom till Liseberg för det blev ju rätt sent på studentfesten sen gick jag upp tidigt för att Lina skulle hämta upp mig, men när konserten väl satte igång blev man genast piggare. Han var grymt bra, första gången jag såg han live men förhoppningsvis inte den sista! Han fick hela publiken att gunga! Riktigt häärlig stämning.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0