MTV World Stage @ Avenyn, Göteborg

Va det någon som va på MTV igår? Ni som missade det kan jag säga att ni missade verkligen nått. Jag gick dit för att se och höra Loreen, hade ingen att gå med så efter hon hade sjungit så gick jag, men hade gärna stannat för jäklans vilket drag det va och dom spelade grym musik. Men jag skulle ju jobba idag, så det va väl bra att jag kom hem i någorlunda tid. Jag tänkte filma Euphoria men såklart så tog kamerabatteriet slut, tog lite bilder som blev väldigt bra för jag stog ju inte så bra till för att ta kort min min kamera har en så grym zoom, stod vid Poseidon. Videon har jag lånat från Youtube. Asså det går inte att beskriva med ord hur det är att höra Loreen live, hon har en så mäktig röst oh när hon tog i och sjöng Euphoria, rös jag över hela kroppen. Om ni får chansen att höra henne live, gör det!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0