LOL

Hej på er!
Jag åkte till Lina efter jobbet igår. Hade med mig blommor till henne och hennes mamma. Jag hade skrivit adresslapp på paketen för att luras lite, jag sa att det kom blomsterbud till våran butik som va till dom. Lina gick på det, men blev glad när hon såg va det stod på kortet och att det va från mig, så det blev lyckat. Jag blev bjuden på nygrillade hamburgare med massa goda tillbehör. Idag va vi på bio och såg LOL, jättemysig film va det, typisk tjejfilm. Jag gillar ju Miley Cyrus och hon spelar huvudrollen. Så den kan jag rekommendera. Vi valde mellan denna och Ice Age 4, men det blev denna idag så får Ice age vänta lite för den måste man ju bara se, hur kul som helst. Man kan aldrig bli för gammal för animerad film, eller vad säger ni?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0