Ett regnigt men taggat Uppsala!!!

Vi var på plats när eventbyn öppnade vid 11, vi sprang till scenen för att få så bra platser som möjligt. Vi hann inte komma längst fram vid staketet men nästan. På andra raden fick vi bra platser i mitten. Festivalen började klockan 16.00 så det va bara att vänta i 5 timmar på att det skulle dra igång. Det regnade hela dagen men Saadefamily höll humöret uppe, lite regn kan inte stoppa oss från att ha kul.  Eftersom det regnade ville jag inte ta fram kameran i onödan så jag knäppte inte kort på alla artister eller filmade på alla som i Eskilstuna. Men kan säga vilka artister som va där. Erik Hassle (grym röst), Amanda Fondell (cool, men det hände inte så mycket), Panetoz (Grymma!! Fick igång publiken med sin Dansa Pausa), David Lindgren (Sjukt jävla bra!! Grym röst, grymma låtar och grym dansare), Brooken Door (okej) och Eric Saade (ni vet vad jag tycker :P)




Jag står vid skylten: ERIC we love you





(Bilder lånade från rix fm)





































Alvaro Estrella är en av körmedlemmarna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0