Veckan som gått

Äntligen har jag lite tid till att skriva! Det har varit en intensiv men rolig vecka som gick väldigt fort. Det har gått väldigt bra att jobba själv, känns som att man får mer gjort och jobbar mer effektivt. Men det är så jävla typiskt att det fina vädret just skulle pricka in och komma när jag jobba. Inte kul att stå inne hela dgarna när det är ca 25 grader varmt och strålande sol ute. Kommer väl aldrig bli brun denna sommaren...
 Appropå jobb så har jag fått en provanställning på 75% på en annan blomsteraffär som heter blomsterhuset. Känns både kul och tråkigt. Kul för att man fick det (behöver ju börja jobba heltid någon gång) och tråkigt för att jag måste "lämna" La fleuriste. Men vi ska försöka pussla med dagarna så när jag inte jobbar på blomsterhuset ska jag försöka komma och jobba på La Fleuriste. Jag ska börja på det nya v.34 så har tre veckor ledigt innan allvaret börjar, hoppas på att värmen håller i sig! Har knappt fått sola och inget bad har det blivit....
Här kommer lite bilder på begravningsbinderier som jag har gjort i veckan
 
 
 
 
 
 
I onsdags kom mormor och morfar hit (dom bor i hälsningland). Så kul att se dom igen, de går ju typ ett år mellan gångerna. Så nu får man passa på att mysa med dom under veckan dom är här. I Fredags, igår asså firade vi farfar 80 år, då var det party party och vädret va ju kanon, bilder kommer i ett annat inlägg...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0