Stockholm om 1 vecka!!!

Vet inte om jag har sagt detta till er men jag ska åka til Stockholm på fredag, den 3:e augusti. Åker med en barndomskompis/granne så det ska bli riktigt kul, hoppas på bra väder för vi ska vara ute en del. På schemat ligger Pridefestivalen, på fredagkväll då Eric Saade har minikonsert, Gröna Lund & Sommarkrysset på lördagen då Eric är gästartist. Japp jag åker dit för att se honom, såklart! Martina är inte jätte förtjust i honom men det ska jag försöka ändra på.... hihi. Tror iaf vi kommer ha grymt kul! Vi åker hem på söndagen och sen på måndagen är Eric, Tone och Molly Sandén m.fl.med på Lotta på liseberg, då ska man dit. Så det blir en riktig Saadehelg, mycket trevligt. Det är det sista han gör i Sverige i år så man får ju passa på, eller vad säger ni? Någon som ska till något utav dessa tre ställen och se honom?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0