Såg ni snyggingen i publiken?

Hej på er!
Vilket härligt väder det varit denna veckan!! Idag åkte jag till stranden med Lina, vi tänkte att vi skulle sola lite men naturligtvis va det molnigt större delen av dagen men väldigt varmt så vi hade det bra ändå. Imorgon ska jag fira min 20 - årsdag med tjejerna, bättre sent än aldrig liksom. Det ska bli varmt imon med så vi ska åka ut till Saltholmen och äta plockmat, dricka gott och lyssna på go musik och njuta av sommaren helt enkelt.
Tittar ni på allsången på skansen förresten? om svaret är ja, visst va Molly bra!! Ni missade väl inte det underbara leendet i publiken hoppas jag! Eller när den lilla solstrålen fick sjunga!! Så gulligt att Molly skicka en slängkyss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0