Njuter av sommaren

Tjolahopp tjolahej!!
Anledningen till att jag inte har bloggat nu de senaste dagarna är att jag njuter av sommaren och min ledighet. Jobbar ju mest helger nu under sommaren så har nästan sommarlov.Men här kommer en lite uppdatering
I fredags hände väl inte så mycket, va och kollade på partille cup, min kusin Hugo spelade. Dom va väldigt duktiga, så det va kul! I lördags jobbade jag från 10-14 sen åkte jag hem och fixade iordning mig inför kvällen. Det va nämligen dags för en annan nybliven 20 åring att fira sig, Frida!! Vi hade väldigt kul, som alltid. Go mat och massa vuxendricka. Jag, Lina och Daniela sov över så det blev att vi gick och la oss 5 på morgonen. Dagen efter åkte jag med Lina hem för att kolla på deras nya bubbelpool och hjälpa till och städa ur den. Sen va det dags att åka hem, kan säga att jag somnade nästan på bussen. Då va det bra måndagen kvar.... Blev inget Lotta, såg det på tv istället. Men det gick lika bra det, tyckte programmet blev väldigt kul, särskilt när Lotta skulle dra igång en improviserad musikal, det skulle ju aldrig hända på skansen, Go Lotta, säger jag bara!!! Idag öser regnet ner och känner mig lite trött så det blir nog en mysdag hemma. Har ju en hel del att se fram emot nu framöver. Nästa vecka är det Gothia cup, veckan därefter kommer mormor och morfar på besök och farfar fyller 80 år. Veckan efter det ska jag och min bror åka till Stockholm, vi ska se sommarkrysset då bland annat Saade är gäst. Sen på måndagen är det lotta på liseberg, med Eric Saade, Tone och Molly Sandén mfl. Och sist men inte minst är det rix fm festival den 19 aug här i göteborg!!! Sen är det bara vädret som fattas för att detta ska bli super!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0