The memories painting a gallery in my mind

Tror jag har fått några Saadefans att hitta hit så jag tänkte bjussa er på lite bilder från made of pop konserterna jag var på i sommras. Kom på att jag bara har lagt upp bilder från Liseberg. (Ni andra som inte gillar Saade får stå ut)

BOLLNÄS - MAGISK KVÄLL!!!
   

 

   

SKARA
    
  
 

 
 

HÖÖR - SISTA KONSERTEN

  


Fattar inte hur jag lyckades ta dessa två underbara bilderna, blev så glad när jag kollade igenom kameran :)

 
 

På Break of Dawn så kom Erics dansare ut och körade, vet inte om Eric visste om det för han började skratta så han hade svårt att sjunga...haha Väldigt kul va det iaf


  
 


 
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0