Spagetti

Imorse kände jag mig väldigt duktig när jag gick upp vid nio för att åka på ett träingspass med min granne Pernilla. Hon tog med mig på ett corepass, vilket jag aldrig varit på. För er som inte vet så tränar man bål, mage, rygg och balans. Det var sjukt jobbigt, mina ben var spagetti efteråt och jag har nog aldrig varit så uttmattad (inte på länge iaf). Jag kan inte ta det lugnt när jag tränar, tar alltid i 100 % så jag lär ju ha en rejäl träningsvärk som väntar på mig imon. Men gud så skönt att va igång igen, hoppas nu de där elaka sjukdomarna kan hålla sig borta så man kan fortsätt såhär. Tummen upp för detta!

När jag kom hem tog jag mig ett välförtjänt bad. Därefrer åkte jag och mamma och köpte ny tv till mig, har haft en rosa rand nästan mitt i rutan på den gammla som inte försvann. Nu sitter jag i soffa med familjen och dricker kaffe och äter magnum mandel i väntan på Så ska det låta (värst var en vecka går fort).

Imon tror jag att jag ska åka en sväng till Frölunda Torg och kolla lite. Men på Tisdag ska jag äntligen få jobba lite. Saknar blommorna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0