Förskolan (Dagis)

Jag var faktiskt ganska duktig igår och tog tag i lite jobbsökande och gick till gymmet för att kolla priser och så. Tummen upp för det! Nästa steg är att välja kort och börja träna!! Idag har jag hjälpt mamma på jobbet. Hon jobbar som förskolärare på en 1-3 avdelning. Hon var själv så jag fick rycka in och hjälpa henne i 2 timmar. Det var kul men hjälp, man blir ju helt snurrig skulle aldrig klara av det jobbet. Barn är ju underbara men även lika jobbiga. Direkt när jag kom in på gården så kom det fram 2 tjejer och började prata om allt möjligt. Dom frågade vad jag hette och sa åh vilka långa ben du har, så långa har inte jag o.s.v. Dom säger precis vad dom tänker, vilket kan bli väldigt roligt. Ja, mer har inte hänt idag....


Kommentarer
Postat av: lovisa

Vilken fin blogg du har:D vilka jobb har du sökt? några floristjobb? :)

2012-01-11 @ 17:08:13
Postat av: Erica Bengtsson

Tack Lovisa! Kul att du kommenterade, det är inte så många som gör det, lite tråkigt. Men hur hittade du min blogg? Jag har sökt Floristjobb, men det är jättesvårt att hitta jobb...

2012-01-11 @ 18:35:23
URL: http://detskavagottoleva.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vill du jobba som vikarie på förskola ngt mer framöver?

2012-01-11 @ 19:10:22
Postat av: lovisa

Jag hade tråkigt och kollade runt på lite bloggar så kom din blogg upp:) jo, det kan jag tänka mig.. är det i göteborg du söker då? inte tänkt på at läsa vidare??

2012-01-12 @ 09:01:02
Postat av: Erica Bengtsson

Okej :). Japp i Göteborg och närliggande ställen som är på pendelavstånd. Nej, hade inte tänkt att läsa vidare... Vad jobbar du med?

2012-01-12 @ 20:59:41
URL: http://detskavagottoleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0