För liten garderob till ett för stort klädintresse

Jag har väldigt lite inspiration till bloggen just nu.... Någon som har förslag?
Zlatan boken är nu utläst (tyvärr) den va så bra så jag ville inte att den skulle ta slut. Jag har städat lite i min garderob, hoppades på att kunna rensa lite men det gick inte så bra. Ni vet hur det är man hittar plagg som man inte använder så ofta (läs aldrig) men man envisas ändå med att ha dom kvar, fast dom har legat i ett år utan att bli använda. De är för fina för att slänga eller ge bort. Man tänker att någon gång kanske jag vill använda den/det, men det lär väl inte hända.... man köper nytt och man vill ju hellre använda det nya före det gammla, men man är inte så klok när man står med kläderna i handen så man lägger tillbaka dom i garderoben där dom egentligen bara tar plats.  



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0