Träning med PT

Imorse var jag på gymmet och tränade med en personlig tränare. Man ficke en gratis timme när man köpte kort på sporlife så det var dags att utnyttja den nu. Det gick faktiskt jättebra, han visade massa bra övningar så nu känner jag att jag fick lite mer motivation till att gå oftare. Får se om det blir någon träningsvärk imon, hoppas inte för imon ska jag iväg och spela badminton och pingis med Andreas (min lillebror) och pappa. Det blir tufft nog utan värk, måste ju visa dom vad man går för liksom!

Vad har hänt mer... jo jag har hämtat ut ett paket på posten som jag har beställt. Det är så himmla kul, nästan som att få presenter bortsett från att man vet vad det är i. Det är spännande att se hur det ser ut och hur det blev, undrar ni vad det är??? Jag ska berätta.... Det var en T-shirt med ett eget tryck på, och inte vilket tryck som helst utan min egna teckning på självaste Saade!! Beställde den på FUJI Direkt. Jag blev jättenöjd med trycket men inte storleken på tröjan, på tok för stor va den. Ändå mailade jag innan och frågade vad dom rekommenderade för storlek till en smal tjej som ville ha den ganska tajt och jag frågade om S, M, och L fanns för både män och dam eller om det var samma til alla. Det jag fick som svar va att det var normala storlekar. Tack för det svaret liksom, vaddå normala storlekar?!?! Så jag tog S men tror jag skulle tagit storleken för 13-14 åringar eller ännu lägre, för detta måste varit storlekar för män för denna var som XL till Dam. Blir så trött, vilken service liksom. Så jag satte mig vid symaskinen och sydde in den så nu är den okej.





Men vad säger ni om trycket, snyggt eller hur? Exakt som min teckning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0