Shout it out!!!

Hej på er!
Jag har glömt att berätta en väldigt rolig sak som hände i Fredags. I veckan var jag med i en tävling på nätet där man skulle svara på en enkel fråga och bara skriva i sina uppgifter och skicka in så kunde man vinna 2 biljetter med VIP Pass till melodifestivalen i Scandinavium. Vinnarna skulle presenteras på fredagen. Jag tänkte inte så mycket mer på det, varför skulle jag vinna liksom, jag vinner aldrig. Men så gick jag in på mailen i fredagskväll och fick se att jag vunnit!!! Jag blev sååå GLAD, bara att få vinna va så kul och att det var just biljetter till melodifestivalen skadade ju inte, jag har aldrig sett det live. Så läste jag hur jag skulle hämta biljetterna och dom skulle hämtas i en Telia butik i stan efter tre, så jag kollade på klockan som då var halv 6 och jag ba, shit när stänger dom!?!? Snabbt in på deras hemsida och dom stängde sju, så det var på med kläderna och ner till spårvagnen för att hämta det. Jag messade Lina och frågade om hon ville hänka på och klart hon ville det, hon blev överlycklig!! Det var verkligen GRYM stämning i Scandinavium och tyckte det var en mycket bättre deltävling än förra veckan. Ulrik hade en jättebra låt och publiken tog upp mobilerna och lyste så det blev som ett hav av ljusprickar, väldigt fint. Tyckte det var tråkigt att Sonja Aldén inte gick vidare, jag menar Timoteij, vad är det som är så bra med dom?? Men bäst av allt var ju David Lindgren med Shout it out, jävlar vilket drag det blev!! Publiken älskade det, GRYM låt!! Man ville bara ställa sig upp och dansa. Alla skrek och jublade när han gick vidare till final, kul med en skräll, påminner lite om Eric Saades genombrott med Manboy. Efter det gick vi ut och tog några glas och pratade. Lina följde sedan med mig hem och sov över, mys!! Så idag sjung vi lite singstar och dansade. En bra helg helt enkelt! Nu väntar 2 intensiva dagar på jobbet :)

BILDBOMB!!

 







Skål! Nu kör vi!!



Sötis


Kolla va fint


Bjuder på denna, ja vi hade kul som sagt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0