Sängen hela dagen...??

Hittils idag har jag bara legat i sängen och nu är klockan halv två. Har kollat på ett avsnitt av Vampire Diaries, ätit frukost och kollat runt på nätet (intressant, jag vet ;). Har inte känt för att gå upp idag, man hör regnet piska mot rutan och då känns den varma sängen mer lockande. Ikväll är det dags för mello igen, Heja Molly Sandén säger jag!!! Jag kanske ska berätta lite om gårdagen också. Vi var ju och spelade badminton som sagt. Vi körde i ca 1 tim och 15 min eller rättare sagt pappa körde så länge. Eftersom vi var tre så fick den tredje möta vinnaren och vem tror ni vann hela tiden??? Pappa såklart, det var bara jag och Andreas som fick byta hela tiden. Lite förnedrande men kul för han att han fick känna sig bra (bäst) Andreas tyckte inte att det var lika kul.... Jag förökte verkligen och jag var ändå rätt bra får jag säga med tanke på att jag inte har spelat det mer än på idrotten i skolan och dessutom inte gjort något så konditionskrävande på länge, så jag var ändå nöjd och det var jättekul!!! Efteråt åkte vi till Mc Donalds och åt sedan hyrde vi film och köpte godis till kvällen. Mamma är ju i Stockholm och roar sig!
Tyvärr hade jag inte kameran med mig i badmintonhallen så det blev inga kort tagna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0