Outfits under helgen

Såhär såg jag ut igår på jobbet




Min dag började inte bra idag. Vaknade med mensvärk, tog en tablett och hoppades på att det skulle gå över. När jag sedan gick upp så lyste solen ute och blev glad över att jag kunde använda min vår/höst jacka igen. Men när jag kom till jobbet så kom jag på att jag glömt nycklarna, vart tror ni jag hade dom?? Jo i min vinterjacka, en klassiker!! Mensvärken hade blivit värre så detta var ingen bra morgon för mig. För att jag skulle ha någon chans att hinna öppna i rätt tid så ringde jag mamma och hon kom med nycklarna, så Tack till henne! Jag kämpade mig igenom de första två timmarna, gjorde solfjädersbuketten och värken gick suggsesivt över, någorlunda iaf. Så efter jobbet köpte jag med mig semlor till mig och familjen, tyckte att jag var värd det.

Vårtecken att kunna ta på sig en tunnare jacka och solglasögon, tummen upp för det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0