Min Lördag

Idag har jag jobbat, ska även göra det imon. Det gick rätt bra idag, mycket att göra vilket jag gillar. Jag hade en rush vid halv fyra, då är det lite jobbigt att vara själv i butiken, men det löser sig det med. Efter stängning så stannade jag kvar, kände att jag ville vara lite kreativ och göra en solfjädersbukett med färgat ris, som vi har i mängder (med en solfjädersbukett menar jag en bågformad bukett). Och när jag stod där och skapade så kom en man in, och sa här va det stängt och jag sa, ja, jag har stängt. Han ville ha en presentbukett till sin fru och visst kunde jag fixa det. Det roliga var att han tyckte att buketten jag stod och gjorde var väldigt fin så jag gjorde klart den och han köpte med sig den, så det blev 600 kr till i kassan. Så om jag hinner imon kanske jag gör om den och sätter i säljkylen, lovar att jag ska ta kort på den i så fall.

Här kommer lite bilder från dagen

Ett bud med 20 röda rosor, jag skulle bli jätteglad om jag någon gång kunde få en sån här maffig bukett


såhär ser det ut längs väggen utanför oss! Maffigt men jobbigt att bära in och ut allt detta och ni ska veta att det finns mer. (det var detta ris jag använde mig av i buketten, alla färger faktiskt)

 
 

 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0