Kom på att...

...jag inte har skrivit något om förra deltävlingen. Den var inge vidare bra, så Molly fick ju verkligen visa vilket proffs hon är, blev så glad att hon gick till Globen. Låten och hon var grymma! Love Generation som ska vara någon supergrupp med Redone inblandad och allt va det är, men lyckas dom någon gång, nej! Matthias låt var väl helt okej. Vad ska man säga om Ranelids nummer då?? Jag måste erkänna att jag blev väldigt förvånad över att det inte var så dåligt som jag trodde det skulle vara, men gud va jag garvade, underhållning var det iaf, men Globen hallå?!? Men jag kände det på mig.
Vet att jag har tipsat om hennes blogg innan, men jag gör det igen
http://blogg.veckorevyn.com/mollysanden/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0