Dåligt bloggande

Har jobbat i tre dagar nu därför har jag inte bloggat något. Kommer hem vid kvart i sju så det har inte blivit att jag satt mig vid datorn. Det har som vanligt varit väldigt kul att få jobba. Nästa vecka ska jag jobba mån och tis, då det är alla hjärtans dag, ska bli superkul. Jobbade även förra året och det är nog den enda dagen det är fullt med män i butiken. Det är konstigt att det behöver finnas en speciell dag för att säga och visa att man älskar någon, det borde man kunna göra vilken dag som helst. Det är samma sak med mors- och fars dag, man ska väl kunna visa uppskattning och omtanke ändå och inte bara under en dag på året. Det är min åsikt.
Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag ska iaf börja dagen med att lyssna på underbaraste Eric Saade som ska intervjuas i radio, så klockan är ställd på halv åtta. Faktiskt ganska skönt att vakna samma tid som när man ska upp och jobba men inte behöva gå upp. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0