Är våren här?

Det har verkligen varit superhärligt väder ute idag. Blev helt chockad när jag såg att det stod 16 grader varmt på min termometer (i solen då alltså, men ändå!!!). Är våren här nu eller?? Hoppas , Hoppas!!! Idag har jag varit och gymmat i ca 2 timmar, Härligt va ordet. Det är så skönt när man väl är där och efteråt, det är innan man kommer iväg det är jobbigt (eller är det bara jag?). Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Jag vet att jag har varit ganska tråkig här på bloggen det senaste, men har inte haft något att blogga om direkt, ska försöka bli bättre och ta mer bilder.


Min Lunch, Crêps med svampstyvning och ost på.


Så härligt!! Solen skiner och snön är borta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0