Är väldigt stolt över mig själv

 
Det är bra att säga det till sig själv ibland, fan va bra du gjorde det här eller gud va duktig jag är o.s.v, Man ska ge sig själv credit för det man gör och inte bara klanka ner på sig själv, det är faktiskt okej att säga att man är bra när man tycker det. Jag har alltid haft ganska starkt självförtroende och är trygg i mig själv och det har stärkt ytterligare sen jag har lyssnat mkt på min stora förebild och inspiration (tror inte jag behöver säga hans namn va?). När jag tittar på min bilder jag gör t.ex. så kan jag säga til mig själv, shit va grym du är, detta blev riktigt jävla bra. Eller när jag gör nått bra på jobbet, så blir jag väldigt stolt och glad och det är bra att kunna säga detta till sig själv. TÄNK PÅ DET!!! VA STOLTA FÖR DEN NI ÄR!!
 
Här kommer lite steg för steg bilder på min nya teckning
 
 
 
 
 
 
Nästa gång får ni se den färdig!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0