Trött efter en fullspäckad vecka

Idag känner man av att man har sovit för lite den senaste veckan, men va gör det egentligen, jag har ju haft skit kul. Det är bara det att jag har ett sånt sömnbehov så när jag inte får sova dom timmarna jag behöver så blir jag typ "sjuk" hade 38 graders feber idag, så det blev inget solande för mig idag i det fina vädret... att bli brun kan man ju glömma typ...  Vad har Erica gjort idag då?? Jo för det första vaknade jag upp hos farmor och farfar för jag fick inte sova hema igår för min bror, som ville vara ensam hemma med sin tjej, snäll syster man är!!! Så åt jag frukost med dom sen lånade jag deras bil och åkte iväg för att handla ny rullväska till dom jag lånat den av (gjorde ju sönder den i Stockholm) Sen blev det även 2 toppar på gina tricot och ett par nya converse. Jag är sååå glad över att jag har tagit körkort, sån otrolig frihet. När jag kom hem gjorde jag iordning lite lunch till mig. Tog rester som var över rån taccosen, Andreas hade gjort. Sen hände det inte så mycket mer idag... Har varit så trött så det är nog bra att ta det lite lugnt. Nu ligger jag och mamma i söngen framfför tv:n och väntar på att Emma Green Tregaro ska hoppa höjdhopps final.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0