Stockholm del:2 4 Aug - SOMMARKRYSSET

Vi vaknade halv åtta, gick upp och gjorde oss iordning och åt sen drog vi mot Gröna Lund. Vädret va helt underbart även denna dag. Vi kom in på Grönan vid tio tiden och gick bort till Scenen där de flesta fansen redan kommit och satt sig. Jag visste att det skulle vara litet men inte sååå litet, det va ju nästan inga sittplatser och de som fanns va typ reserverade. Men det gjorde ju inte oss nått för alla skulle ju stå vid scenen. Under dagen så roade vi oss med hänga gubben (haha), gick runt på Grönan (Va första gången jag va där), vi åkte inget för jag kan erkänna att jag är värsta fegisen när det gäller sånt där. Åker nästan ingenting på Liseberg heller. Vid tre tiden tror jag vi fick gå in och ta plats vid scenen. Då hade det kommit ganska mycket folk så jag trodde inte att jag och Martina skulle få någon plats längst fram vid scenkanten, men det fick vi!!! Vid den blå tungan. Strax därefter så skulle Eric och Tone repa när det va klart åt vi och sen började i princip genrepet av programmet. Det va så himmla kul att vara där med alla Saadefans för vi kan låta, vi tar för oss... haha, nu är ju dom flesta (eller typ alla) mycket mindre än mig men tycker inte det gör något på såna grejer. Står hellre med dom och får en as skön stämmning än att stå med massa 20 åringar rakt upp och ner, så det så. Vi sjöng "Vi är Saadefans allihopa", vi gjorde koreografi till Norlie och KKV:s låt Där jag hänger min hatt och dansade och höll på. Vi hade kul helt enkelt och varmt va det!! Här kommer bilder från dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0