Stockholm del:1 - 3 aug PRIDE

Vi kom till Stockholm vid två tiden. Det va jätteint väder så vi gcik och satte oss vid vattnet innan vi åkte till lägenheten, vi fått låna av min mammas kompis (stort Tack till henne) och lämnade väskorna. Sen gick vi lite på stan, åt middag på Vapiano och sen vid sju va det dags att bege sig mot Pride Park där Eric Saade skulle spela vid tio. Det skulle ligga i Tantolunden och herrrrrregud vad vi ick leta efter området det va typ omöjligt att hitta, vi fick fråga oss fram flera gånger och tillslut hittade vi. Vi gick till Stora scenen där artister höll på att sjunga Whitney Houston låtar, och blev så glad när jag såg att det inte alls va mycket folk vid stängslet längst fram!! Det va bara de trognaste Saadefansen som hade samlats så det va kul att träffa dom. En annan kul grej va att när farfar släppte av mig på centralen hemma i Göteborg så kliver Shirley Clamp ur bilen framför oss sen på kvällen på Pride så står hon på scenen och sjunger I will always ove you. Martina, som jag åkte med är ju inget fan av Eric eller hon har ingen direkt åsikt för hon har inte lyssnat på hans musik men hon hade kul ändå. Så kanske att jag har gjort så hon fått upp ögonen för honom nu. Konserten va såå jäkla bra, den varade i 1 timme och det va ett utdrag från vårturnen Pop Explosion. Eftersom det va så sent på kvällen så va det mörkt vilket gjorde att man såg alla ljuseffekter. Efter konserten så va vi så jäkla taggade efter att ha hoppat och skrikit så vi gick bort till den lilla scenen och dansade. Dj:sen spelade grymma låtar men vi kunde bara stanna en liten stund för klockan va ju ganska mycket och vi skulle upp tidigt på lördagen. Här kommer bilder från första dagen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0