Skagen över dagen

På fredagen gick vi upp vid nio för att äta frukostbufé igen, två dagar i rad alltså, snacka om lyx!!
 
Efter frukosten tog vi tåget till Skagen. Vädret va varmt och soligt så vi tänkte passa på att sola lite på stranden. Men det gick sådär för det va molnigt större delen av strandvistelsen, men lite färg fick vi trots allt. Men det va nog bra att det inte va stekande sol med tanke på att jag inte va frisk. Men kul hade vi iaf
 
 
Visst är det fint!!
 
 
Lunch
Fika bortanför hotellet
 
För att göra nått vettigt utav tiden som var kvar till båten gick 20.15 så badade vi en sista gång.
På båten åt vi middag och vilken middag vi åt!! Det va bufé även där och hur gott som helst. Så det blev till och med efterrätt!! Så den här resan har bestått av mycket mycket skratt och mycket mycket god mat.
 
Ericas första tallrik
 
Linas första tallrik
Vi hämtade mat två gånger och man kände hur folk kollade på oss och tänkte väl hur mycket ska dom där två äta, hahah
Lina fick typ nackspärr så jag sa att vi kan ju ylla min flaska med tevatten så du kan lägga lite värme på nacken. Va smart sa hon. Så jag tog min plastflaska och fyllde med hetvatten, vad tror ni hände?? Den smällte ju såklart, den såg ut som på bilden men det gick ju att få i en del vatten iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0