RIX FM FESTIVAL Göteborg

Jag och Malin började köa till Festivalen vid halv tio, vi trodde att dom skulle släppa in till scenen vid 11 men så fel vi hade. Eftersom paraden börjar på götaplatsen där scenen va så fick vi inte komma in förren alla grupper hade dansat iväg vilket va vid halv två!!! Så vi fick stå där i värmen och trängas med ett antal andra människor i ett bra tag. Men vi lyckades få platser längst fram vid staketet!!! och det händer inte ofta. Vi hade väldigt höga förväntningar för det skulle ju vara grymma artister med, vädret va underbart och det va hur mycket folk som helst längs Avenyn . Dead by April, Moa Lignell, Molly Sandén, Sons of midnights, Lisa Miskovski, Linnea Henriksson, Darin, Danny och Loreen, kan det bli bättre? Och nu efteråt kan jag inte säga annat än att det va grymt bra. Jag älskar verkligen konserter!! Jag hade så kul, men det tråkiga är när inte människorna runt omkring bjuder till lite på de artister de inte kom dit för. Jag och Main höll igång hela tiden och klappade och dansade. Här kommer lite bilder och som vanligt ta inte bilderna utan att fråga!!! Videos kommer i ett annat inlägg.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: DSF

Hej! :)
I'm leaving a comment to kindly ask you if you'd allow me to upload the photos you made of Danny on facebook.com/dannysaucedofans. Without doing anything to your tag etc. :) I can also put up a link to your blog under the pics if you want to. & if you don't allow it, it's fine too (:
Ha en bra dag, kramar :) x

Svar: Hej!! It´s okey!! So nice of you to ask me first. I appreciate it very much! I´m glad that you like the pictures and you can also put a link to my blog! Thank you!!
Det samma! Kram!
Erica Bengtsson

2012-08-21 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0