LOTTA PÅ LISEBERG 6 AUG

Jag va hemma från Stockholm klockan åtta i Söndags, då kollade jag på sommarkrysset, ringde och sen va det dags att göra iordning inör Liseberg. Så packa upp hanns inte med. Klockan ringde kvart över fem på måndagmorgon, så blev inte mycket sömn denna natten heller men va gör man inte för att ha kul. Jag skulle ta en spårvagn som va vid liseberg 6.50 ör skulle träffa Malin och hennes kompis där vid 7, men vad tror ni händer precis innan jag ska gå ner till vagnen, jo jag drar ur dragkjedjan på min väska som jag har packat allt i. Så jag fick sitta där och föröka trä i den igen, vilket inte va det lättaste och jag hade ingen annan väska där allt fick plats i så det va bara att försöka få i den!! Jag säger det igen, hur lyckas jag?!?! Tillslut fick jag in den! och jag kunde stänga väskan. Men då hade jag missat vagnen ör längesedan och var helt svettig. Men fram kom jag! Så var det bara att sätta sig på en filt utanför Liseberg med alla andra fans som kommit (vilket va en del). Vi lyckades få bra platser, i mittengången!!! Så vi var nöjda. Vid kön träffade jag två tjejer jag träffade förra sommaren. 2 Saadefans som jag åkte tåg med till en konsert i Skåne. Det va jättekul att se dom igen, fast vi bara har setts 1 gång förut och det va ingen lång stund, och sen pratat på fb så känndes det som vi känner varandra, sånt är kul. Så pratade jag lite med dom, om hur studenten va och sånt... Under dagen så spöregnade det, så vi fick söka skydd medans souncheck va igång. Dagen gick och tillslut va det genrep av programmet. Molly va riktigt bra!!! Eric och Tone sjöng Imagine men sen gick Eric av scenen och kom inte ut mer. Tone sjöng allsång och pauslåt och han fick inget mer!?!?! Vi blev helt knäckta, vi hade sett fram emot allsång med han. Men det visade sig tydligen sen att det va Tone som var gästen i programmet och Eric va bara med och gästade hennes låt.... Det hade väl varit okej om dom hade skrivit ut det på gäslistan för då hade vi ju vetat om det, nu blev det en sån besvikelse.... Men vi deppade inte ihop för det, vi körde på under programmet ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0