Sleepover

Vet ni vad?? Jag ska hem till mitt lilla strössel imon och sova över. Åker direkt efter jobbet så får ta den stora väskan imon. En sak jag kom och tänka på.... Jag har aldrig fattat grejen med tjejer och väskor/märkesväskor. Har aldrig haft intresse för det där iaf, tycker bara det verkar jobbigt att byta väska hela tiden för då måste man ju hålla på att flytta över allt man har i väskan (och det är en del). Nä, jag kör på en väska tills den går sönder, sen köper jag en ny. Tråkigt kanske, men väldigt praktiskt tycker jag. Måste kolla hur jag ska åka imon också har aldrig åkt till Lina från jobbet, man ska ju ut på landet och det är inte helt lätt det där med bussar och byten så bäst att skriva upp, haha (Kontroll freak). Det var så längesedan jag va hemma hos henne nu, har saknat våra sleepovers. Nu blir ju detta en väldigt kortisträff, för Lina börjar jobba klockan 12 på torsdag, men bättre än inget.

Pöss och god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0