Pop Explosion i Skövde

Jag måste bara börja med att säga att jag är sååå lycklig just nu!!!

Igår var det Skövde som fick besök av Pop Explosion. Jag hade bestämt mig för att jag skulle åka dit med eller utan sällskap. För det är nämligen inte så många av mina kompisar som gillar honom så mycket som jag gör och de som gör det kunde inte så denna gången fick jag åka själv, visst det kanske inte är det mest ultimata, man har ju lite roligare när man har någon att peppa med. Men jag vill inte vara beroende av någon annan för då missar man så mycket. Eftersom jag så gärna ville åka så gjorde jag det också, ingen annan ska stoppa en för det man vill göra. Remember, "You are the king of your life, So put your hearts in the air!!". Så jag beställde tåg och konsertbiljett dagen innan och precis innan jag skulle åka så fick jag ett infall och köpte även backstagepasset!!! Helt galet, jag vet!! Jag skulle få träffa en person som fyller mitt liv med sån glädje och lycka!!! Så när allt var fixat, packat och klart (jag är lite av ett kontrollfreak så jag tänker på det mesta innan jag gör något, som t.ex. så var en karta över skövde central till skövde arena nerpackad) Så tog jag tåget mot Skövde. När jag kom fram till arenan var det en liten kö vid VIP ingången som jag ställde mig i. Vi blev insläppta ca halv sex (konserten började sju). Vi som hade VIP fick gå in lite tidigare än den övriga publiken. Jag gick direkt till Shoppen och hämtade ut mitt backstagepass!!! Det kändes så bra att ha det hängandes runt halsen och bara tanken på att efter konserten skulle jag få träffa honom!!! Sen ställde jag mig i kön in till scenen, dörrarna öppnades ca fem i sex så det var bara att inta en så bra plats som möjligt vid scenen och sen var det bara att vänta på att klockan skulle bli sju.



 
På tåget hem...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej :) jag ska också på pop explosion i Rättvik :) om man har VIP biljetter får man en sån där bild som det står VIP på då? som du har på bild 2 ? :)

2012-04-07 @ 18:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0