Min Påsk

Min Påsk började på bästa sätt, Skövde blev av och det är en Skärtorsdag jag sent kommer glömma. På Långfredagen var jag på bio med Lina och hennes kusin Frida, vi såg Titanic i 3D. Älskar den filmen, spelar ingen roll hur många gånger man har sett den, den är lika bra varje gång. Så även den dagen blev lyckad! Igår jobbade jag från 10-17, efter det var jag så trött så jag åkte bara hem, köpte med mig Thaimat och satte mig i soffan framför tv:n/Datorn och bara myste. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, börja kolla vilka kläder som ska med till Stockholm nästa helg, kanske? Nä, det är lite för tidigt, det kan jag roa mig med i veckan.
Hoppas ni har en Härlig Påsk!


Jag ryser varje gång jag ser den här scenen, älskar bakgrundsmusiken
Och när hon hoppar av båten i den här scenen, typ det finaste i filmen

 Och Leonardo är ju så underbart snygg i denna filmen, mums!! Haha

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Du var sjukt duktig på att måla! Den bilden var asfin!

Eric var så underbar, kommer aldig någonisn glömma backstage...

Jag ska inte till göteborg tyvärr, men det kommer nog fler spelningar så småning om, vi kanske ses då :)

Hoppas du får det roligt i Göteborg! :)

2012-04-08 @ 13:44:13
URL: http://jjennyaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0