Live your life, be what you wanna be!

Det är precis vad jag gör, lever mitt liv!! Är såå lycklig över att jag köpte backstage även i Göteborg. Man ska göra det man själv blir lycklig av och skita i vad alla andra ska tycka och tänka, "You are the king of your life, so put your heart in the air!!". Hans texter är så jävla bra! Han har så jävla mycket bra att säga och backstageträffen i onsdags var ännu bättre än i skövde. Kan inte fatta hur han kan vara så avslappnad och vara sig själv och sitta och prata med helt främmande människor så bra som han gör. Denna gången fick jag frågat alla frågor jag ville fråga och gjorde det jag hade planerat, så det är jag glad över. Ändå vill man göra om och om och om det igen...haha. Pernilla ångrade verkligen att hon inte köpte det men hon fick en hälsning från han iaf och en signerad tröja, som jag fixade. Det var Eufori när vi gick hem...haha, så underbart härligt va det att dela det med någon! 

I väntan på backstage... Vi fick dela upp oss i tre grupper, för att det var så många.
 
En nervös, men väldigt lycklig Erica! Här har jag iaf fått gått på toa...haha tänkte ni ville veta det ;)



Efteråt, hemma



Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0