Kan inte fatta det....4 dagar kvar!!!

Ni förstår inte hur mycket jag har längtat och sett fram emot april månad och nu är den här. Hoppas verkligen den blir som jag tänkt mig. Kan inte fatta att jag redan på torsdag förhoppningsvis ska åka till Skövde för att se Pop Explosion för första gången!!! Ni kanske har läst eller hört om de "jättedyra" backstagepassen som Eric säljer och undrar ni om jag har köpt så är svaret tyvärr nej. Det har verkligen varit en stor uppståndelse kring det här och jag tror att de flesta har missuppfattat hela grejen. Eric åker runt på en Arena turné och när man gör en sån grej så har man ingen signering efteråt occh därför ville Eric ge sina fans, främst sina utländska fans chansen att få träffa honom efteråt. Man får träffa honom bakom scenen, prata, få en kram eller två, han skriver autografer och man får ta kort på honom och med honom. Detta kostar på 1495kr, visst det är mycket pengar men är nog helt klart värt det när man väl är där och efteråt, man bär ju med sig minnet. Tänk de fans som har åkt enda från Tyskland, Lettland, Belgien o.s.v. (för det gör det) de är säkert överlyckla över att det finns möjlighet att träffa Eric efteråt. Överskottet ska även gå till välgörenhet så han gör det inte för att tjäna pengar som många nog tror. Att detta får sån uppståndelse är nog för att ingen annan svensk artist har gjort så här i Sverige, Eric kommer alltid med något nytt och det är vi lite rädda för här. Tidningarna gör verkligen Eric till en person han inte är och det är synd att folk ska få fel uppfattning om honom. Tyckte det va droppen när David helenius i Let´s Dance tog upp det även där: "Eric Saade ville vara med i årets säsong, men det gick inte för han ville ha 1 495 kronor varje gång han skulle träffa sin danspartner", så löjligt. Jag funderar skarpt på att köpa ett men hoppas hoppas verkligen på att jag vinner det i en tävling jag är med i. Han bryr sig verkligen om sin fans och det är en sak jag gillar med honom, han tar inte oss förgivet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0