Hålla tummarna hjälper tydligen inte...

Igår vaknade jag på sämsta sätt, nämligen med 39,1 graders feber som under dagen steg till 39,6, usch!! Kan inte ens minnas när jag hade sån hög feber senast. Förutom det så hade även min näsa korkat igen, och min bröstkorg var ännu mer infekterad (eller vad man nu ska kalla det), man vill inte hosta för man vet hur ont det kommer göra. Så min dag igår tillängnade jag, som ni kanske har räknat ut i sängen....

Idag är jag lite piggare, tror jag svettades bort febern inatt, så det går åt rätt håll iaf! Men tor inte jag kan jobba imon. Nä, men nu ska jag inte tråka ut er med detta, bjuder på några bilder från Stockholm som jag hittade i min mobil


Detta vaknade vi upp till på lördagen när vi var i Stockholm






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0