Färdigpackat

Jag kom på att jag kanske inte ens har berättat för er vad jag ska göra i Stockholm? Så jag gör det nu.... Jag och Daniela (en kompis från gymnasiet) ska åka till Stockholm för att se SM i blomsterbinderi. En av mina arbetskamrater Malin Svahn ska tävla så vi ska heja på henne. Det ska bli väldigt kul att följa denna tävling som pågår i två dagar plus prisutdelning så totalt tre dagar. Dom har fått reda på ett utav arbetena som är ett tema arbete. Temat är "Mitt blomstrande drömträd" och dom ska ha med sig allt material själva. Jag har fått följa Malins arbete med sitt träd på jobbet och jag tror det kommer bli riktigt bra. Så imorgon är det semifinal, på lördag final och söndag presenteras vinnaren. Vi åker hem på måndag eftermiddag. Så det skulle alltså packas för fyra dagar och det blir väl som vanligt att man packar för mycket men bättre det än tvärtom. Det är detta svenska väder som man aldrig vet var man har som ställer till det. Men så här såg det ut tidigare idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0