Erica träffade Eric


(Bilden är tagen av Tomas Lingman, Erics manager så skyll inte på mig om bildkvalitén. Den ligger även uppe på Erics Fanpage)

Att köpa backstagepasset var ett av de bästa köpen ever!!! Värt varenda krona. Så alla journalister kan lägga ner allt snack om detta nu! Vi var 5 tjejer med mig så vi fick umgås med Eric i ca 30 min. Vi fick följa med Erics manager, Tomas in till ett rum där vi fick stta oss runt ett bord och vänta medans han hämtade Eric. Vi blev mer och mer nervösa och så kom han. Det kändes overkligt. Han tog ett varv och hälsade på alla sen satte han sig med oss runt bordet. Vi fick ställa vilka frågor vi ville medans han signerade idolkort. Det var helt underbart att sitta och prata med honom och kolla rakt in i de där bruna ögonen. Sen fick vi ta kort med honom och på honom och han signerade saker vi hade med oss. Av mig fick han en kopia av min teckning, orginalet signerade han. Det hela slutade med att han gav alla en kram. Precis innan vi skulle gå så sa Tomas att kan jag få en bild på Eric och konstnären, detta måste vi föreviga!! Så jag ba, okej. Sen hamnade denna bild på facebook!! hahha...galet.
 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0