Bara jag inte blir sämre!!!

Håll tummarna för att jag inte blir sämre under helgen. Gick och jobbade idag iaf. Hade min första brudkonsultation, som gick väldigt bra, hoppas bara att jag får dom blommorna jag har beställt och att jag lyckas göra bruden nöjd. Det gick ändå rätt bra att jobba trots att jag va krasslig, men tappade rösten på eftermiddagen. Helt plötsligt blev jag jätte hes och kunde typ inte prata, sjukt jobbigt!! Jag hostade och antagligen satte sig något på stämbanden, för helt plötsligt så kom rösten tillbaka, vilken lättnad det va!! Nu sitter jag i soffan och har fredagsmys framför tv:n. Känner mig lite sliten efter dagen, hoppas jag vaknar upp imon och inte känner mig sämre. Antingen blir det en dag i sängen eller kanske en tur till Frölunda Torg.

Hoppas ni har en mysig fredag
Puss och kram och nyp i stjärten ;)


Bjuder på en härlig sommarbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0